Μοιραστείτε
Πήγαινε κάτω
avatar
Vanguard
Vanguard
Αριθμός μηνυμάτων : 129
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 05/03/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 12:07 am
Έχω υπογράψει αρκετά petotions για remake του FFVII (θα το ήθελα ακριβώς όπως ήταν απλά με γαμάτα γραφικά, voice acting και καμμία αλλαγή στο gameplay), αλλά θα ήταν ωραίο και ένα remake του FFVI με νέα γραφικά.

Όσο για sequel το FFXIII-2 που θα βγεί πιστεύω πως θα αξίζει...
avatar
Admin
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1321
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Mύκονοοοοοςςςςς!!!!!!!!!!!!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://powerrangers.forumgreek.com/forum.htm

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 12:28 am
13. Εχεις παρακολουθήσει καθόλου το Final Fantasy Unlimited?

___________________________________________________
avatar
Vanguard
Vanguard
Αριθμός μηνυμάτων : 129
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 05/03/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 12:31 am
Έχω δει όλα τα επεισόδια και παρά το γεγονός ότι πήρε πολύ κακές κριτικές εγώ θα έδινα ένα 8/10. Έχει πολλή τρέλα οπτικά...
avatar
Admin
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1321
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Mύκονοοοοοςςςςς!!!!!!!!!!!!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://powerrangers.forumgreek.com/forum.htm

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 12:34 am
14. Παίζεις κάποιο online Final Fantasy? Aν ναι πες μας λεπτομέρειες

___________________________________________________
avatar
Vanguard
Vanguard
Αριθμός μηνυμάτων : 129
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 05/03/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 12:42 am
Γενικά μπορώ να πω πως απεχθάνομαι τα mmo rpgs. Θεωρώ πως είναι στην ουσία τους diabloειδή (δηλαδή hack and slash) που επικεντρώνονται σε ατελείωτο farming και player vs player (που δεν με ενδιέφερε ποτέ), χωρίς να έχουν στην ουσία σενάριο (story/πλοκή που να εξελίσεται), χάνοντας στην ουσία τον βασικό λόγο που παίζω r.p.g.s...

Αν κάποτε δοκιμάσω mmo θα είναι κάποιο Final Fantasy, αν και δεν το βλέπω...
avatar
Admin
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1321
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Mύκονοοοοοςςςςς!!!!!!!!!!!!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://powerrangers.forumgreek.com/forum.htm

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 12:46 am
15. Ποιος χαρακτήρας από Final Fantasy θα ήθελες να ήσουν?

___________________________________________________
avatar
Vanguard
Vanguard
Αριθμός μηνυμάτων : 129
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 05/03/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 1:00 am
Cloud Strife ή Squall Leonheart
avatar
Admin
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1321
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Mύκονοοοοοςςςςς!!!!!!!!!!!!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://powerrangers.forumgreek.com/forum.htm

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 1:05 am
16, Ποιος είναι ο αγαπημένος σου κακός από Final Fantasy?

___________________________________________________
avatar
Vanguard
Vanguard
Αριθμός μηνυμάτων : 129
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 05/03/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 1:07 am
Estuans interius
ira vehementi
Estuans interius
ira vehementi
Sephiroth
avatar
Admin
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1321
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Mύκονοοοοοςςςςς!!!!!!!!!!!!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://powerrangers.forumgreek.com/forum.htm

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 1:28 am
17. Ποιο είναι το αγαπημένο σου summon?

___________________________________________________
avatar
Vanguard
Vanguard
Αριθμός μηνυμάτων : 129
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 05/03/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 10:41 am
Το Knights of Round.

Affinity έχω επίσης με: Odin, Shiva και Bahamut (ειδικά το Neo)
avatar
Admin
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1321
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Mύκονοοοοοςςςςς!!!!!!!!!!!!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://powerrangers.forumgreek.com/forum.htm

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 2:23 pm
18. Ποιο Final Fantasy είχε το καλύτερο σύστημα μάχης πιστεύεις?

___________________________________________________
avatar
Vanguard
Vanguard
Αριθμός μηνυμάτων : 129
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 05/03/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 7:33 pm
Με σειρά προτίμησης:

1. Final Fantasy VII

2. Final Fantasy XIII

3. Final Fantasy IX
avatar
Riskbreaker
Riskbreaker
Αριθμός μηνυμάτων : 652
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 29/06/2010
Ηλικία : 36
Τόπος : Right behind you!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://www.gamers-odyssey.com

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 7:49 pm
To FF9 kai to FF7 eixan to idio systhma maxhs.
avatar
Vanguard
Vanguard
Αριθμός μηνυμάτων : 129
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 05/03/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 7:57 pm
Ground_zero έγραψε:To FF9 kai to FF7 eixan to idio systhma maxhs.

Nope. Αν εννοείς ότι και τα δύο ήταν turn based ναι, αλλά είχαν πολλές διαφορές. Το ένα είχε materia και οι χαρακτήρες δεν είχαν ιδιαίτερο προσανατολισμό ενώ το άλλο είχε job system (κάθε χαρακτήρας είχε συγκεκριμένο class) και μάθαιναν abilities από τον εξοπλισμό, πράγμα που δεν υπήρχε στο VII.

Επίσης στο FFIX μπορούσες να παίξεις με δύο παίκτες στην μάχη. Smile
avatar
Riskbreaker
Riskbreaker
Αριθμός μηνυμάτων : 652
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 29/06/2010
Ηλικία : 36
Τόπος : Right behind you!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://www.gamers-odyssey.com

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 8:07 pm
To idio systhma maxhs htan to idio, to character growth system nai htan diaforetiko.
To Materia system kai o tropos pou mathenes abilities sto FF9 den einai merh tou systhmatos maxhs.

H monh diafora metaksy toys oson afora to idio to systhma maxhs einai oti sto 9 exeis 4 xarakthres anti gia treis, alla kai pali den einai kati shmantiko.
avatar
Vanguard
Vanguard
Αριθμός μηνυμάτων : 129
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 05/03/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 8:10 pm
Ground_zero έγραψε:To idio systhma maxhs htan to idio, to character growth system nai htan diaforetiko.
To Materia system kai o tropos pou mathenes abilities sto FF9 den einai merh tou systhmatos maxhs.

H monh diafora metaksy toys oson afora to idio to systhma maxhs einai oti sto 9 exeis 4 xarakthres anti gia treis, alla kai pali den einai kati shmantiko.

Με την δική σου οπτική ουσιαστική διαφορά είχε του XII, άντε και του XIII. Εγώ προσωπικά αντιλαμβάνομαι την ερώτηση ότι περιλαμβάνει και τους παράγοντες που ανέφερα.

Αν όχι τότε απλά λέω πως προτιμώ το turn-based system. Smile
avatar
Admin
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1321
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Mύκονοοοοοςςςςς!!!!!!!!!!!!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://powerrangers.forumgreek.com/forum.htm

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 8:20 pm
19. Ποια ταινία Final Fantasy σου άρεσε περισσότερο?

___________________________________________________
avatar
Vanguard
Vanguard
Αριθμός μηνυμάτων : 129
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 05/03/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 8:21 pm
Final Fantasy VII - Advent Children
avatar
Riskbreaker
Riskbreaker
Αριθμός μηνυμάτων : 652
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 29/06/2010
Ηλικία : 36
Τόπος : Right behind you!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://www.gamers-odyssey.com

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 8:46 pm
Με την δική σου οπτική ουσιαστική διαφορά είχε
του XII, άντε και του XIII. Εγώ προσωπικά αντιλαμβάνομαι την ερώτηση ότι
περιλαμβάνει και τους παράγοντες που ανέφερα.

Αν όχι τότε απλά λέω πως προτιμώ το turn-based system.

Ola ta Final Fantasy eixan kai exoun turn based systhma maxhs, akomh kai to XII kai to XIII.
Aplws yparxoun kapoies leptomeries pou kanoun thn diafora.

Gia paradeigma sta 3 prwta FF to systhma htan katharo turn based, den yphrxe character speed, ekanes thn epithesh sou kai meta ekane thn epithesh tou o antipalos, epeita erxotan pali h dikh sou seira.

Apo to FF4 mphke to "ATB" kai etsi mporouse na dwthei h entypwsh gia ena poio "action" systhma maxhs, to opoio epetrepe sto statistiko "Speed" na paizei kapoio rolo, ws apotelesma oi epitheseis ginontan me seira taxythtas.

H epomenh allagh egine me to FF7 opou aplws oi maxes eginan 3D kai oi xarakthres mporousan na pane mexri ton antipalo kai na ton xtypisoun.
Epishs mphkan kai ta Limits (ta opoia yphrxan apo to FF6 alla htan spanio na vgoun).

Sto FF10 afairethike h ATB, alla mphke h mpara sto plai pou aplws afksane tis fores pou epiteithontan kapoios analoga me to speed tou.
Epishs sto FF10 mporouses na allakseis ta party members kata thn diarkeia ths maxh.

Sto FF12 to systhma paramenei turn based, oi xarakthres einai adynaton na epitethoun ean den erthei h seira tous, akrivws opws se opoiodhpote allo FF.
Ean to systhma htan "action" tote kathe pathma tou koumpiou tha htan kai mia epithesh opws sto God of War h to Kingdom Hearts gia paradeigma, kati pou den symvenei.
To FF12 kanei polla kainouria pragmata, epitrepei ton elenxo olwn twn xarakthrwn, opws epitrepei kai ton elenxo kanenos xarakthra, mporeis na kaneis thn maxh eite aftomath eite teleiws xeirokinhth.
Epishs termatizei mia gia panta tis random battles, kati pou ta FF arghsan POLY na kanoun kai eftyxws epitelous ta ksefortwthikame.
Epitrepetai o elenxos tou xarakthra mesa sthn maxh, terma poia oi sthmenes maxes me tous exthrous sthn mia plevra kai tous symaxous apo thn allh.
Oloi oi xarakthres einai dynaton na epiteithontai taftoxrona.
Telos ta spells exoun casting time kai Area of effect properties.
Sigoura yparxoun kai polla alla, alla ta ksexnaw twra Razz

To FF13 allazei epishs to systhma maxhs poly drastika.
Elenxeis mono 1 xarakthra, allazeis abilities allazontas rolous sto party me to paradeigm shift, to ATB xrhsimevei gia na to ksodeveis metatrepontas to se epitheseis (akomh to systhma paramenei turn based) kai telos eisagetai to systhma opou prepei na kaneis Break prwta ton exthro gia na mporeseis na tou kaneis pragmatiko damge.


Opws vlepeis pernontas kathara to systhma maxhs apo kathe FF tha deis oti gia poly kairo kai gia polles synexeies ta systhmata maxhs paremenan idia me poly mikres allages
avatar
Vanguard
Vanguard
Αριθμός μηνυμάτων : 129
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 05/03/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 9:14 pm
Ground_zero έγραψε:
Ola ta Final Fantasy eixan kai exoun turn based systhma maxhs, akomh kai to XII kai to XIII.
Aplws yparxoun kapoies leptomeries pou kanoun thn diafora.

Για το XIII έχεις δίκιο, αλλά το FFXII είχε πιο πολλά στοιχεία action.

Ground_zero έγραψε:
Gia paradeigma sta 3 prwta FF to systhma htan katharo turn based, den yphrxe character speed, ekanes thn epithesh sou kai meta ekane thn epithesh tou o antipalos, epeita erxotan pali h dikh sou seira.

Apo to FF4 mphke to "ATB" kai etsi mporouse na dwthei h entypwsh gia ena poio "action" systhma maxhs, to opoio epetrepe sto statistiko "Speed" na paizei kapoio rolo, ws apotelesma oi epitheseis ginontan me seira taxythtas.

Σύμφωνοι.

Ground_zero έγραψε:
H epomenh allagh egine me to FF7 opou aplws oi maxes eginan 3D kai oi xarakthres mporousan na pane mexri ton antipalo kai na ton xtypisoun.
Epishs mphkan kai ta Limits (ta opoia yphrxan apo to FF6 alla htan spanio na vgoun).

Το 3d από 2d δεν είναι αλλαγή στο σύστημα μάχης πάντως. Ομοίως και το γεγονός πως οι χαρακτήρες τρέχουν μέχρι τον αντίπαλο για να τον χτυπήσουν. Αυτά είναι visual αλλαγές του παιχνιδιού. Τα limit είναι ένα θέμα, αλλά όπως ήδη είπες υπήρχαν ήδη και στο FFVI (άσχετα με το τι συχνότητα είχαν).

Ground_zero έγραψε:
Sto FF10 afairethike h ATB, alla mphke h mpara sto plai pou aplws afksane tis fores pou epiteithontan kapoios analoga me to speed tou.
Epishs sto FF10 mporouses na allakseis ta party members kata thn diarkeia ths maxh.

Και πάλι σύμφωνοι.

Ground_zero έγραψε:
Sto FF12 to systhma paramenei turn based, oi xarakthres einai adynaton na epitethoun ean den erthei h seira tous, akrivws opws se opoiodhpote allo FF.
Ean to systhma htan "action" tote kathe pathma tou koumpiou tha htan kai mia epithesh opws sto God of War h to Kingdom Hearts gia paradeigma, kati pou den symvenei.

Έχει όμως αρκετά στοιχεία action.

Ground_zero έγραψε:
To FF12 kanei polla kainouria pragmata, epitrepei ton elenxo olwn twn xarakthrwn, opws epitrepei kai ton elenxo kanenos xarakthra, mporeis na kaneis thn maxh eite aftomath eite teleiws xeirokinhth.

To χειροκίνητο δεν βόλευε καθόλου και στην ουσία έλεγχες μόνο έναν χαρακτήρα, γεγονός που έκοβε πολύ από την στρατηγική απόλαυση imo...

Ground_zero έγραψε:
Epishs termatizei mia gia panta tis random battles, kati pou ta FF arghsan POLY na kanoun kai eftyxws epitelous ta ksefortwthikame.
Epitrepetai o elenxos tou xarakthra mesa sthn maxh, terma poia oi sthmenes maxes me tous exthrous sthn mia plevra kai tous symaxous apo thn allh.
Oloi oi xarakthres einai dynaton na epiteithontai taftoxrona.
Telos ta spells exoun casting time kai Area of effect properties.

Aυτά σαφώς ήταν σημαντικές αλλαγές αλλά δεν με ενοχλούσε όπως ήταν παλιά. Αντίθετα το να τρέχει σαν τον τρελό ο χαρακτήρας μέχρι να κάνει επίθεση ή ξόρκι ήταν κουραστικό τα μάλα.

Ground_zero έγραψε:
To FF13 allazei epishs to systhma maxhs poly drastika.
Elenxeis mono 1 xarakthra, allazeis abilities allazontas rolous sto party me to paradeigm shift, to ATB xrhsimevei gia na to ksodeveis metatrepontas to se epitheseis (akomh to systhma paramenei turn based) kai telos eisagetai to systhma opou prepei na kaneis Break prwta ton exthro gia na mporeseis na tou kaneis pragmatiko damge.

Και εδώ σύμφωνοι.

Ground_zero έγραψε:
Opws vlepeis pernontas kathara to systhma maxhs apo kathe FF tha deis oti gia poly kairo kai gia polles synexeies ta systhmata maxhs paremenan idia me poly mikres allages

Δεν θα διαφωνήσω αλλά βλέποντας το κάθε σύστημα σαν ολότητα μαζί με το customization έκανα την παραπάνω επιλογή. Smile
avatar
Riskbreaker
Riskbreaker
Αριθμός μηνυμάτων : 652
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 29/06/2010
Ηλικία : 36
Τόπος : Right behind you!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://www.gamers-odyssey.com

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 9:38 pm
Για το XIII έχεις δίκιο, αλλά το FFXII είχε πιο πολλά στοιχεία action.
Oxi...

Το 3d από 2d δεν είναι αλλαγή στο σύστημα μάχης
πάντως. Ομοίως και το γεγονός πως οι χαρακτήρες τρέχουν μέχρι τον
αντίπαλο για να τον χτυπήσουν. Αυτά είναι visual αλλαγές του παιχνιδιού.
Τα limit είναι ένα θέμα, αλλά όπως ήδη είπες υπήρχαν ήδη και στο FFVI
(άσχετα με το τι συχνότητα είχαν).
Exeis dikio, aplws edeixne poly diaforetiko optika, ws mhxanismoi nai den eixa diafores.

Έχει όμως αρκετά στοιχεία action.
Ti enweis otan les "stoixeia" action, ola ta action me thn ATB ginontan o kathe xarakthras kai to kathe teras me thn seira tou.
Ekshgisa prin ti einai ena action systma.
To oti mporeis na perpatas ton xarakthra mesa sthn maxh den to kanei action...
Se poia stoixeia action anaferesai?

To χειροκίνητο δεν βόλευε καθόλου και στην ουσία
έλεγχες μόνο έναν χαρακτήρα, γεγονός που έκοβε πολύ από την στρατηγική
απόλαυση imo...
Mega lathos, prwta prwta den elenxes mono enan xarakthra.
Mporei na perpatouses mono enan xarakthra thn fora, omws mporouses na perpathseis me olous kai na tous elenkseis olous.
Ean eixes to systhma se "Wait" kai esvhnes ola ta Gambits to systhma den eixe kamia diafora apo ta Turn Based olwn twn prwhgoumenwn FF.
Ean afto htan kourastiko les pws kai se ola ta prwhgoumena FF htan kourastiko?
Den nomizw...
Kai oson afora thn strathgikh, to FF12 eixe thn perissoterh strathgikh apo ola ta prwhgoumena FF.
Mporouses na leitourgiseis kai me to systhma twn rolwn enos MMO:
- Tank (heavy armor - Taunt ability)
- Damage Dealer (Berserk - Haste kai heavy melee damage)
- Suport - Nuker (Healing kai Buff spells - Damaging spells apo makria)
To Tank trava thn proswxh tou exthrou wste na xtypaei mono afton, o Healer giatrevei mono to Tank, enw o Damage Dealer kanei Heavy Damage.
H manual topothetish twn xarakthrwn mesa sthn maxh, opws as poume to na valeis ton Healer eksw apo ta Range twn AOE epithesewn, htan apo mono tou ena strathgiko stoixeio pou den yphrxe paliotera.
Aftos einai mono enas apo tous tropou pou sou epitrepei to FF12 na prosegyseis mia maxh, sta paliotera FF ligo poly phgenes gia tous idious xarakthres.

Aυτά σαφώς ήταν σημαντικές αλλαγές αλλά δεν με
ενοχλούσε όπως ήταν παλιά. Αντίθετα το να τρέχει σαν τον τρελό ο
χαρακτήρας μέχρι να κάνει επίθεση ή ξόρκι ήταν κουραστικό τα μάλα.
Ta random battle htan efialths kai poly enoxlitika eprepe na exoun fygei apo poio palia, mono afto ftanei gia na rixnei ola ta prwhgoumena systhmata maxhs.
Apo ekei kai ystera ti enweis etrexe san trelos o xarakthras gia na kanei epithesh h ksorki?
Den xreiazotan katholou treksimo...
avatar
Admin
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1321
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Mύκονοοοοοςςςςς!!!!!!!!!!!!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστώνhttp://powerrangers.forumgreek.com/forum.htm

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 10:00 pm
20. Για ποιο Final Fantasy θα έπρεπε να βγει ταινία?

___________________________________________________
avatar
Vanguard
Vanguard
Αριθμός μηνυμάτων : 129
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 05/03/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 10:08 pm
Σαν ολότητα κανένα γιατί όλα έχουν πολύ μεγάλο story για να χωρέσει σε μία ταινία. Για κάτι σαν το advent children που λειτουργεί σαν extra επίλογος δεν θα έλεγα όχι.

Σε αυτήν την περίπτωση θα ήθελα κάτι γύρω από το FFXII όπου μπορούσε να γίνει πιο μεγάλη εξερεύνηση των χαρακτήρων. (δεν έχω παίξει βέβαια το Revenant Wings και δεν ξέρω εάν εμβαθίνουν εκεί....)
avatar
Vanguard
Vanguard
Αριθμός μηνυμάτων : 129
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 05/03/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Απ: Συνέντευξη με τον Siegfried VII

Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2011 10:20 pm
Ground_zero έγραψε:
Mega lathos, prwta prwta den elenxes mono enan xarakthra.
Mporei na perpatouses mono enan xarakthra thn fora, omws mporouses na perpathseis me olous kai na tous elenkseis olous.
Ean eixes to systhma se "Wait" kai esvhnes ola ta Gambits to systhma den eixe kamia diafora apo ta Turn Based olwn twn prwhgoumenwn FF.
Ean afto htan kourastiko les pws kai se ola ta prwhgoumena FF htan kourastiko?
Den nomizw...

Το feeling για εμένα δεν είχε καμμία σχέση με τα άλλα FF. Προσωπικά αισθανόμουν πως δεν είχα τον έλεγχο όλων των χαρακτήρων όπως θα ήθελα. Αυτό με το wait που λες δεν το θυμάμαι οπότε μπορεί και να μην το είχα ανακαλύψει ή να το είχα παραβλέψει...

Ground_zero έγραψε:
Kai oson afora thn strathgikh, to FF12 eixe thn perissoterh strathgikh apo ola ta prwhgoumena FF.
Mporouses na leitourgiseis kai me to systhma twn rolwn enos MMO:
- Tank (heavy armor - Taunt ability)
- Damage Dealer (Berserk - Haste kai heavy melee damage)
- Suport - Nuker (Healing kai Buff spells - Damaging spells apo makria)
To Tank trava thn proswxh tou exthrou wste na xtypaei mono afton, o Healer giatrevei mono to Tank, enw o Damage Dealer kanei Heavy Damage.
H manual topothetish twn xarakthrwn mesa sthn maxh, opws as poume to na valeis ton Healer eksw apo ta Range twn AOE epithesewn, htan apo mono tou ena strathgiko stoixeio pou den yphrxe paliotera.
Aftos einai mono enas apo tous tropou pou sou epitrepei to FF12 na prosegyseis mia maxh, sta paliotera FF ligo poly phgenes gia tous idious xarakthres.

Το σύστημα των mmo δεν μου αρέσει καθόλου όπως και η λογική του, οπότε εδώ θα επικαλεστώ διαφορά γούστου. Smile

Ground_zero έγραψε:
Ta random battle htan efialths kai poly enoxlitika eprepe na exoun fygei apo poio palia, mono afto ftanei gia na rixnei ola ta prwhgoumena systhmata maxhs.

Και πάλι θέμα γούστου. Δεν λέω πως δεν μου αρέσει το να βλέπεις τους εχθρούς πριν μπεις σε μάχη, αλλά δεν με ενοχλούσε προσωπικά όπως ήταν και πριν.


Τέλος να πω πως δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα με το σύστημα μάχης του FFXII, απλά προτιμώ κάποιων άλλων FF. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης